قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ بانک ها بالغ بر ۸۷ درصد تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده دارند و ناگزیر باید در طرح های بزرگ حضور یابند تا آن طرح ها تحقق یابد اما اين امر بايستي بر پايه اقتصاد مقاومتي و در راستاي اين فرمان اجرايي گردد .

تعامل گزينه اصلي ما براي ارتباطات در حوزه مالي با بانك ها است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ،در نشست مشترك مديران عامل شركت شهركهاي صنعتي و مديرعامل سرپرستي بانك ملي استان چهارمحال و بختياري كه با هدف بررسي راهكارهاي همكاري هاي دو جانبه در راستای تبیین اهداف، سياست و برنامه‌هاي بانکي در چار چوب اجراي"اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل"برگزار شد ،گفت:

 بانک ها بالغ بر 87 درصد تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده دارند و ناگزیر باید در طرح های بزرگ حضور یابند تا آن طرح ها تحقق یابد اما اين امر بايستي بر پايه اقتصاد مقاومتي و در راستاي اين فرمان اجرايي گردد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختياري دراين نشست اظهارداشت:

چرخ صنعت و رونق توليد نيازمند حمايت و پشتيباني حوزه بانك ها از اين عرصه است و هر مقدار اين حمايت گسترده تر صورت بگيرد ،رونق اقتصادي ،پيشرفت صنعت و به سبب آن اشتغال زايي سرعت بيشتري خواهد گرفت پس با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال جاری در زمینه اقتصاد مقاومتی ، محور سیاستهای تسهیلاتی بانک ها بايستي تولید و اشتغال باشد.  

رئيس هيات مديره شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختياري بیان داشت:

حالا كه امكان ارائه خدمات بانکي همچون تسهيلات در اين استان بعنوان يكی از بهترين راهكارهاي حمایت مالی از کارآفرینان و صنعتگران، جهت حمايت از كسب و كار موجود و ایجاد زمينه اشتغال زايي جدید و توسعه اقتصادي استان مهياست ،اين شركت در پيش قدم شدن در تحقق اين امر ،از هيچ تعاملي در اين خصوص دريغ نخواهد كرد.

مدیرعامل سرپرستي بانک ملي استان چهارمحال و بختياري نيز اظهار داشت:

به منظور كمك و تسريع در روند فعاليت هاي صنعتي و نيز حسن نيت شركت شهركهاي صنعتي استان در اين خصوص اين بانك بران شده است تا انواع خدمات نوین بانکداری الکترونیک و طرح های تسهیلاتی حمايتي همچون وجوه اداره شده را ارائه و اعتبار در حساب جاری و تسهیلات حمایتی ويژه اي را پرداخت نمايد.

در پایان این نشست صمیمی بررسی راهکارهای مناسب و بیان زمینه های همکاری میان شرکت شهرک های صنعتی و بانک ملي استان چهارمحال و بختياري انجام و مقرر گرديد در آينده نزديك تفاهم نامه مشترك في مابين طرفين به امضاء برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.